Garantie
Op ons gehele assortiment Kalonda horloges zit 1 jaar fabrieksgarantie. Garantievoorwaarden zijn van toepassing op elk artikel en zijn te vinden in de bijbehorende documentatie. Als u vragen heeft of aanspraak wilt maken op de garantievoorwaarden, stuur dan een e-mail naar info@kalonda.com
In alle gevallen vallen de volgende schadeoorzaken niet onder de fabrieksgarantie:
• water- of vloeistofschade
• schade veroorzaakt door onjuist gebruik van het product
Alle reparaties worden uitgevoerd door de garantieafdeling van Kalonda. Valt het defect niet onder de fabrieksgarantie, dan ontvangt u een schatting van de reparatiekosten. U geeft vervolgens aan of u akkoord gaat met de reparatie (tegen de opgegeven prijs) of dat u de reparatie afwijst. Als u de reparatie weigert, sturen we het horloge naar u terug.
Retourneren
Tot 14 dagen na de datum waarop u de producten heeft ontvangen, of het laatste product in het geval van een Orderbevestiging voor meerdere producten die zijn besteld maar afzonderlijk zijn ontvangen (“herroepingstermijn”), kunt u ervoor kiezen om het product aan ons te retourneren, zonder enige verplichting redenen voor een dergelijke retourzending en in overeenstemming met de onderstaande instructies (“herroepingsrecht”).
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons binnen de hierboven vermelde herroepingstermijn door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing tot herroeping. Om de deadline te halen, volstaat het dat u uw mededeling over uw uitoefening van uw herroepingsrecht verzendt vóór het verstrijken van de herroepingstermijn.
We zullen u per e-mail een ontvangstbevestiging van uw kennisgeving van herroeping bezorgen.